Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014




           ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ



ΑΠΟ ΚΑΛΤΣΙΔΗΣ ΘΟΔΩΡΗΣ 




Έτυχε να είμαι αυτόπτης μάρτυρας σε ένα απίστευτο πραγματικά περιστατικό.

Ήταν μεσημέρι σε λεωφορείο, που κατευθυνόταν προς Καλαμαριά από κέντρο. Ξαφνικά ένας παππούς άρχισε να φωνάζει ότι του έκλεψαν το πορτοφόλι. Το αποτέλεσμα ήταν να κλειδώσουν οι πόρτες και να περιμένουμε την αστυνομία, χωρίς να μπορούμε να φύγουμε.
Τελικά η αστυνομία κατέφτασε και το πρώτο που ρώτησε ήταν: 
-"Ποιος είναι αλλοδαπός;"

Ούτε καν πού καθόταν το θύμα!!!!

Κατευθείαν: "ποιος είναι αλλοδαπός;"
Ένας δύσμοιρος σήκωσε το χέρι του!!!
Είχε επίσης την ατυχία να κάθεται σχετικά κοντά στο θύμα. Με απίστευτα άσχημο τρόπο οι αστυνομικοί τον ανάγκασαν να τους ακολουθήσει. Τον έβριζαν παρά το γεγονός ότι στο λεωφορείο υπήρχαν και μικρά παιδιά!

Το λεωφορείο ξεκίνησε και στην επόμενη στάση ένας ΕΛΛΗΝΑΣ που καθόταν δίπλα στο θύμα άρχισε να τρέχει προς την έξοδο. Όλοι καταλάβαμε.

Αμέσως μετά μία κυρία δίπλα μου μονολόγησε: "Τον είδα εγώ ότι ήταν αυτός, αλλά δεν πειράζει. Ας καθαρίζει ο κόσμος από τους ξένους!!!"

           Μου έκανε τόσο άσχημη εντύπωση αυτή η συμπεριφορά! H δικαιοσύνη δηλαδή ισχύει μόνο για κάποιους ανθρώπους; Υπάρχουν άλλοι που εξαιρούνται; Αποφάσισα με τις μικρές μου δυνάμεις να αρχίσω να αντιστέκομαι σ΄ αυτήν τη νοοτροπία. Αν θέλουμε να ζούμε σε μια κοινωνία ισότητας και δικαιοσύνης πρέπει και ο καθένας από εμάς να προσπαθεί γι΄αυτό!








4 σχόλια: